ინოვაცია

წარმატება ასახავს კომპანიის ინოვაციის უნარს — განავითარეთ ინოვაციის კულტურა.

კონკურენტული უპირატესობა მოიცავს ფაქტორებს, რომლებიც კომპანიას საშუალებას აძლევს აწარმოოს საქონელი ან სერვისი კონკურენტებზე უკეთ. მომხმარებლები ადარებენ პროდუქტის/სერვისის ღირებულების შეთავაზებას საკუთარ საჭიროებებს, ხოლო საბოლოო მიზანი არის, რომ მომხმარებელმა კვლავ შეიძინოს. კონკურენტული უპირატესობის მისაღებად კომპანიები იცავენ უნიკალურობას და მუდმივად განაახლებენ მას. თუმცა მომხმარებლები ხშირად ყიდულობენ „ინტუიციითაც“ — უბრალოდ იმიტომ, რომ სწორი მგონია. ადამიანები ირჩევენ იმას, რაც მათთვის მარტივია, მაგალითად ბაზრის ლიდერ პროდუქტს. კონკურენტული უპირატესობის მქონე კომპანიებს არ სურთ საფრთხე შეუქმნან მომხმარებლის კომფორტსა და ნაცნობობას.

როგორ ვიღებთ კონკურენტულ უპირატესობას? პირველი — თუ პირველი გახდი №1. მეორე — აგრესიული ფასით ბაზრის წილის სწრაფად მოსაპოვებლად, რაც იძლევა უფრო დაბალ ხარჯებს, უფრო მაღალ წილს და მეტ მომგებიანობას. „პირველი წილის უპირატესობა“ ხშირად გადამწყვეტია. უფასო პროდუქტები/სერვისები შეიძლება ჭკვიანი ტაქტიკა იყოს მომხმარებლის ჩვევის შესაქმნელად. კომპანიებმა პროდუქტი უნდა განაახლონ, მაგრამ ცვლილებები უნდა დაინერგოს ისე, რომ ახალმა ვერსიამ შეინარჩუნოს ძველის კონკურენტული უპირატესობა. შეხედეთ ბიზნესს შიგნიდან, რათა იპოვოთ გარეთ მიმართული პროცესები და ადამიანები, რომლებიც გავლენას ახდენენ მომხმარებლის გამოცდილებაზე. ან შეისწავლეთ მომხმარებლის გამოცდილება — მისი სურვილები და საჭიროებები — და შემდეგ შექმენით პროცესები, რომლებიც ამ საჭიროებებს პასუხობს; ამ გზით კონკურენტული უპირატესობა დროთა განმავლობაში ძლიერდება. მომხმარებლები ყველაზე კმაყოფილები არიან მაშინ, როცა ყველა ბიზნეს პროცესი თანხვედრილია მათი საჭიროებების შესასრულებლად.

გუნდური პროგრამები და გამოცდილებაზე დაფუძნებული ბიზნეს თამაშები ეფექტური გზაა თანამშრომლებისთვის კონკურენტული უპირატესობის მნიშვნელობის საჩვენებლად და ასევე — ქცევებისა და აზროვნების გასავითარებლად კონკურენტული უპირატესობის მიმართულებით.

Look at this selection of related popular programs.
Need help in deciding? Looking for something else?

Get in Touch

Related Articles